IDEA STUDIO MMA* // Multimedia Marketing Agency™

+ NAVIGACIJA
INTERACTIVE DESIGN & DEVELOPMENT
CHIVAS/ CUBO / GB

Interactive Sailing Singeltouch game

Chivas – Sailing Game

Dizajnirali smo i kreirali interaktivnu "touch" igru za Chivas UK. Igra se je izvodila na promocijama u DutyFree Shopovima širom Europe.
Osim za dizajn i razvoj same igre, bili smo zaduženi i za aplikaciju i bazu podataka korisnika, jer je cijela platforma služila za nagradnu igru.

Više o projektu pročitajte niže u "Case Study"

“Honour at Sea” campaign aligned the exuberant luxury, brotherhood, camaraderie and chivalry of Chivas with the premium sport of yacht racing.  To encourage interaction with the brand, we were approached to develop an interactive sailing simulator game featuring the Antigua Racecourse. Interactive sailing game was designed to attract adults and promote the key messages of the brand. Promotions that involve interactive games are extremely engaging for the participant and therefore the brand message is communicated with a much greater impact than through more traditional types of advertising.

The prize was to participate in the Antigua Race Week with training from an Olympic gold medallist.

The concept was rolled out through International Duty Free shops.

Video

Case Study

  • Background


    Odakle da počnemo?


    Proizvođač žestokih pića Chivas kreirao je kampanju sa live eventom pod radnim nazivom "Chivas interactive sailing expirience".

    Ideja je da se korisnici priviuku na izložbeni prostor Chivasa, te da kroz interakciju (igru) prođu upoznavanje sa brandom i osnovnim vrijednostima, te da na kraju ostave svoje podatke.
  • Chalange


    Bez izazova nam nije zabavno


    Izazov je bio: privući korisnika, privući ga u igru, pokupiti kontakt podatke. Također je trebalo omogućiti tehničku pozadinu cijele priče. S obzirom da je sam event bio po raznim državama i da je izvođen od strane raznih lokalnih agencija. Na kraju eventa trebalo je kreirati bazu podataka segmentiranu po tržištima.
  • Our aprouch


    Kako smo se mi s time uhvatili u koštac


    Za početak smo sa agencijom Cubo prionuli na kreativni dio i na user interface. Nakon što je odrađen dizajn aplikacije, te same igre, izradili smo development oba dijela, te pozadinskiu aplikaciju.

    Pozadinska aplikacija bila je izgrađena na iDEA studio CMS-u "Generator v4.0".

    Nakon izrade beta verzije uslijedilo je detaljno testiranje na touch displayima 42-46 incha, te mini prilagođena verzija na 22" inačici.

    Nakon detaljnog testiranja, instalacija je poslana širom Europe.
  • Solution


    I u što je to sve izrodilo


    Cjelokupan projekt je napravljen za rekordnih 60 dana, što je za izradu interaktivnih igrica i aplikacija, vrlo kratko vrijeme od skice do deploymenta.

    Klijent zadovoljan. A slike govore više od riječi :)

Tagovi

InteractiveSingletouchMultitouchInteraktivna promocijaKiosk