Chivas interaktivna igra za touch screen

Dizajnirali smo i kreirali interaktivnu "touch" igru za Chivas UK. Igra se je izvodila na promocijama u DutyFree Shopovima širom Europe.

Chivas UK  /  FMCG

Osim za dizajn i razvoj same igre, bili smo zaduženi i za aplikaciju i bazu podataka korisnika, jer je cijela platforma služila za nagradnu igru.

Kampanja "Honour at Sea" poravnala je raskošni luksuz, bratstvo, prijateljstvo i viteštvo Chivasa s vrhunskim sportom utrka jahti. 

Kako bismo potaknuli interakciju s brendom, posvetili smo nam se razvoju interaktivne igre simulatora jedrenja koja sadrži trkalište Antigua. Interaktivna igra jedrenja osmišljena je kako bi privukla odrasle i promovirala ključne poruke marke. 

Promocije koje uključuju interaktivne igre izuzetno su zanimljive za sudionika i stoga se poruka o brandu prenosi s mnogo većim učinkom nego putem tradicionalnijih vrsta oglašavanja. Nagrada je bila sudjelovanje u Tjednu utrke na Antigui s treningom osvajača zlatne olimpijske medalje. Koncept je predstavljen u International Duty Free trgovinama.

vGq33fSU_gg

Odakle da počnemo?

Proizvođač žestokih pića Chivas kreirao je kampanju sa live eventom pod radnim nazivom "Chivas interactive sailing expirience".

Ideja je da se korisnici privuku na izložbeni prostor Chivasa, te da kroz interakciju (igru) prođu upoznavanje s brandom i njegovim osnovnim vrijednostima, a da na kraju igre ostavljaju svoje podatke.

Bez izazova nam nije zabavno

Izazov je bio: privući korisnika, privući ga u igru, pokupiti kontakt podatke. Također je trebalo omogućiti tehničku pozadinu cijele priče. S obzirom da je sam event bio po raznim državama i da je izvođen od strane raznih lokalnih agencija. Na kraju eventa trebalo je kreirati bazu podataka segmentiranu po tržištima.

Kako smo se mi s time uhvatili u koštac

Za početak smo sa agencijom Cubo prionuli na kreativni dio i na user interface. Nakon što je odrađen dizajn aplikacije, te same igre, izradili smo development oba dijela, te pozadinskiu aplikaciju. Pozadinska aplikacija bila je izgrađena na iDEA studio CMS-u "Generator v4.0". Nakon izrade beta verzije uslijedilo je detaljno testiranje na touch displayima 42-46 incha, te mini prilagođena verzija na 22" inačici. Nakon detaljnog testiranja, instalacija je poslana širom Europe.

U što je to sve izrodilo

Cjelokupan projekt je napravljen za rekordnih 60 dana, što je za izradu interaktivnih igrica i aplikacija, vrlo kratko vrijeme od skice do deploymenta.

Klijent zadovoljan. A slike govore više od riječi :)