Samoborkin izgled je u našim rukama

Redizajn brenda i proizvoda. Dizajn kataloga, web stranice, POS materijala, prodajnih mjesta, voznog parka i za kraj integrirana marketinška kampanja.

Prepoznatljivost i snaga brenda ključ je uspjeha tržišnog lidera. Tvrtka Samoborka d.d. je u više od 110 godina lider u proizvodnji žbuka, fasada, mortova, ljepila, betonskih proizvoda kao i proizvoda za hidroizolaciju i sanaciju.

Redizajn proizvoda je vrlo važan proces za bilo koju tvrtku koja želi zadržati postojeće i privući nove kupce. Uspješan redizajn cijele serije proizvoda tvrtke Samoborka d.d. bio je pravi pogodak za ovu tvrtku.

Prije redizajna, Samoborka je imala dizajn ambalaže koji je bio pomalo zastario i nije privlačio nove kupce. Međutim, nakon redizajna, serija proizvoda dobila je moderan i privlačan izgled koji je u skladu sa suvremenim trendovima dizajna ambalaže. Svaki proizvod ima jedinstveni i prepoznatljiv dizajn koji ga čini lako prepoznatljivim na tržištu.

Redizajn također ima utjecaj na percepciju kvalitete proizvoda i branda. Novi dizajn ambalaže daje dojam modernosti, svježine i kvalitete, čime se kupcima šalje jasna poruka da su Samoborkini proizvodi vrhunske kvalitete. Samoborka je također pokazala da brine o kupcima, jer je dizajn ambalaže prilagođen njihovim potrebama i željama.

Ovaj redizajn je također bio uspješan jer je uspio zadržati postojeće kupce i privući nove. Zbog prepoznatljivog i atraktivnog dizajna ambalaže, Samoborkini proizvodi su uočljiviji na policama trgovina, čime privlače pažnju kupaca koji traže kvalitetne proizvode. Također, ovaj redizajn je dao novi zamah brendu Samoborka, čime je tvrtka uspješno proširila svoju prisutnost na tržištu i ojačala svoju poziciju.

Sve u svemu, redizajn cijele serije proizvoda Samoborka d.d. bio je veliki uspjeh za ovu tvrtku. Novi dizajn ambalaže bio je moderan, privlačan i prilagođen kupcima, što je doprinijelo prepoznatljivosti i kvaliteti brenda. Redizajn je privukao nove kupce i ojačao poziciju brenda Samoborka na tržištu.

xfQk3jybRP8
Svjež, moderan i jasan vizual koji je nastao prilikom redizajna proizvoda protegao se na nekoliko stotina proizvoda iz preko 20 kategorija. Nakon dizajna i grafičke pripreme slijedi vizualizacija svih pakiranja te izrada vizuala za predstavljanje.
Nekoliko detalja vizuala različitih proizvoda iz potpuno različitih kategorija, koji su namijenjeni ili B2B ili B2C segmentu.
Pogled na duplerice iz različitih kataloga proizvoda.
Pogled na različite kategorije proizvoda unutar kataloga.
Tvrtka koja ima široku paletu proizvoda i različite kanale prodaje. Samoborka svake godine izdaje 3-5 velikih kataloga i cjenika proizvoda. Uz to dolazi i materijal za arhitekte, ton karte, web aplikacije...
Osim dizajna samih prozvoda potrebno je napraviti vizuale koji će se koristiti u komunikacijama istih. To je dugotrajan i zahtjevan projekt u slučaju kad tvrtka ima nekoliko stotina proizvoda.
Vizuali kampanje nakon rebrandinga tvrtke i uvođenja novog slogana: "Samoborka za izgradnju i uređenje svakog doma"
Oslikan je cjelokupni vozni park, prodajna mjesta i lansirana je nova web stranica.