Bacalla della Mamma

Hrvatska delikatesa koja osvaja europsko tržište

www.baccala-della-mamma.com/en

Baccalà della Mamma je hrvatski brend koji se specijalizirao za proizvodnju delikatesa od bakalara i s godinama postao prepoznatljivo ime ne samo u Hrvatskoj, već i na tržištima Europske unije. Njihovi proizvodi izvoze se u Italiju, Sloveniju, Austriju i druge zemlje, gdje su prepoznati po spoju autentične tradicije, pažljivo odabranih sastojaka i visoke kvalitete proizvodnje.

Priča brenda započela je 1986. godine u malom istarskom mjestu Bačva, gdje je obitelj Stefanov otvorila konobu Milena, poznatu po bakalaru na bijelo. Upravo taj recept, koji se prenosi kroz generacije, postao je temelj šire proizvodnje koja je započela 1996. godine.

Danas, Baccalà della Mamma u svojoj ponudi nudi različite varijante bakalara – od klasičnog na bijelo, preko verzija s tartufima, čilijem, maslinama i maslinovim uljem, pa sve do umaka od bakalara. Svi proizvodi temelje se na norveškom bakalaru vrhunske kvalitete i pripremaju se bez glutena i laktoze, što ih čini dostupnima širokom krugu potrošača.

Baccalà della Mamma - ime koje sve govori. Proizvod napravljen prema maminom receptu. Tako je priča krenula. Osmislili smo logotip i osnovne vizualne standarde: vizitku, memorandum, mapu, vrečicu, kuvertu.
Nakon toga slijedi kreiranje i definiranje Look&feela: kuhinja, drveni stol, domaći mamini sendviči i njezina pašteta, domaće, prirodno, fini i svježi sastojci. Cilj je prenijeti potrošaču da je na temelju maminog recepta napravljen izvrstan domaći prizvod. Različiti okusi imaju drugačije boje. Na korisniku je da odabere željeni okus i boju.
Pakiranja u kutijicama za koje smo kao i za proizvode u tubi osmislili dizajn pakiranja na kartonu koji je oko ambalaže.
Dizajn oglasa za tube proizvoda.
Dizajn postova na facebooku.
Look&feel: različiti oglasi, različiti proizvodi, komunikacija.
Web stranica koja je prvenstveno prezentacija proizvoda i cijele priče oko proizvoda.