Riječ idea je ženskog roda što joj daje kreativnost, intuiciju, snagu. Zašto riječ idea? Zato što smo puni ideja koje svakodnevno izlaze na svjetlo dana.
Zašto je napisana na engleskom jeziku? Zato da nas cijeli svijet razumije.
Na početku je bilo nas nekoliko u garaži, danas imamo urede u tri države (Hrvatska, Velika Britanija i Bosna i Hercegovina). Mi smo dizajnerski, multimedijalni, tehnološki, digitalni studio sa sjedištem u Samoboru. Mi smo dizajneri, programeri, kreativci koji pretvaraju želje i potrebe klijenata u papirnatu ili digitalnu kreaciju.
Stvaramo, jer volimo stvarati, jer u sebi nosimo strast za pretvaranjem ideja u novo iskustvo bilo ono papirnato ili digitalno. Stvaramo jer su promjene dobre, jer tjeraju naprijed, jer osvježavaju postojeće stanje.
A što mi to sve stvaramo i kako? Klijenti nam dolaze jer žele promjenu, koja može biti samo kozmetička, žele potpuni preobražaj svog proizvoda, poslovanja, informirati svoje kupce, žele bolju poziciju na tražilicama. Nakon razgovora, ovisno o potrebi, Idea studio stvara: novi izgled proizvodima, korporativnim materijalima, katalozima, web stranicama. Stvaramo web stranice i portale u HTML-u, Flashu, ASP-u. Razvijamo web portale na CMS sustavima. Optimiziramo stranice kako bi postigle bolju poziciju na tražilicama. Stvaramo animacije i prezentacije za različite medije (web, Tv, Cd-rom). Uvodimo nove proizvode na tržište, izrađujemo marketinške kampanje za njih. Prilikom stvaranja koristimo računala, papir i olovku, maštu, glazbu, knjige. Izrađujemo svojim klijentima papirnati dizajn, interaktivni dizajn ili im uvodimo novu aplikaciju s kojom će svoje poslovanje ili proizvod kvalitetno prezentirati svojim potencijalnim kupcima i klijentima.
Lijepo i funkcionalno je konstanta koje se mi držimo, ali se mediji mijenjaju, napreduju i potrebno ih je pratiti, učiti o njima i savladavati nove i nove izazove. Zato čitamo, pohađamo seminare, učimo nove alate i tako iz dana u dan. Za koje medije ćemo u budućnosti raditi dizajn, marketing ili oglašavanje vrijeme će pokazati.
Da bi rasli i razvijali se potrebno je informirati se o novim otkrićima, promjenama i događanjima. Tako smo uvijek u toku, a naši klijenti također. Kada svi međusobno komuniciramo lakše ćemo savladati i otkriti nove i genijalne stvari. Cit:"Morate konkurirati, ali ako ste pametni vi ćete surađivati. U poslovanju se surađuje kada se stvara neka nova vrijednost, a konkurira kada se ona dijeli" (A.M. Brandenburg i B.J. Nalebuff 1996.)
Mnogi naši klijenti nisu svakodnevno u kontaktu s novim tehnologijama, stoga ih podučavamo kako se koriste novi mediji, čemu služe i zašto su potrebni. Poslovanje se već od uvođenja Interneta na tržište preselilo na virtualnu okolinu (cyber space). Internet je medij koji se razvija brzo i svakodnevno se na Internetu pojavljuju alati, aplikacije, portali koji su prilagođeni za određeni tržišni segment. Idea studio prati što se događa u virtualnom svijetu i na temelju prikupljenih podataka pronalazi najefikasnije rješenje za svoje klijente.
Osvajamo nagrade. Da, i to nas svaki puta razveseli. Priznanja za dosadašnji rad potvrda su da smo dobri, uspješni i puni ideja.
Ali još bitnije osvajamo srca vaših klijenata za vas :)
Kakav će taj odnos biti ovisi o mnoštvo elemenata, te o unutarnjem i vanjskom okruženju. Korektni odnosi nam daje poslovnu snagu i kreativnost. Bitni su nam kao i zadovoljstvo naših klijenata, dobavljača, poslovnih suradnika. Mnogi su sa nama od osnivanja studija pa sve do danas. Da bi odnosi bili korektni i puni međusobnog uvažavanja, poštujemo načela klijenata, ali se držimo i svojih načela. Učeći mijenjamo sebe, pratimo uvjete i događanja na tržištu. Kvaliteta odosa zahtjeva povjerenje, dosljednost i određeni stupanj prilagodbe. Odnosi ostaju dugoročni kada poslovni partneri, dobavljači i suradnici odgovaraju jedni drugima, surađuju, pristaju na međusobne kompromise, bez obzira koliko su odnosi dinamični.
Hop-hop. Svakodnevno se susrećemo s preprekama od onih banalnih "Ups, nestalo je struje" ili "Gdje je nestao Internet", ili "Zašto nema papira u printeru?", do onih tehnološki zahtjevnijih ili onih financijskih. No, nama to ne smeta, preskočimo i idemo dalje. Novi izazovi čine nas boljima, svestranijima i jačima.