Dizajn identiteta lanca brze hrane

Patto Gusto – Sporazum okusa u ritmu modernog života

Patto Gusto donosi svjež pogled na brzu prehranu, nudeći koncept tjestenine za van koji spaja kvalitetu, praktičnost i kulinarski užitak. Osmišljen za urbane potrošače koji žele nešto više od klasične “to go” ponude, ovaj brend stavlja naglasak na prirodne sastojke, bogate umake i jela koja su istovremeno brza i ukusna.

Ponuda je pažljivo oblikovana kako bi odgovarala raznim ukusima – od ljubitelja tradicionalnih recepata do onih koji preferiraju laganije, svakodnevne opcije. Patto Gusto nije samo brzi obrok – to je trenutak uživanja u danu, bez kompromisa na kvaliteti.

Vizualni identitet brenda temelji se na toplim, privlačnim ilustracijama i jasno komuniciranim porukama koje potiču na kušanje. Svaki kontakt s brendom – bilo putem ambalaže, letka ili online narudžbe – osmišljen je kako bi prenio jednostavnost, dostupnost i dobar okus u prvom planu.

Branding za tjesteninu za ponijeti. Osmišljen je simapatičan dizajn, s primamljivim ilustracijama i fotografijama tjestenine i njezinih dodataka. Pozivanje kupca na kušnju i isprobavanje tjestenine za ponijeti.
Dizajn i osmišljavanje letka i web stranice za naručivanje.