Dizajn korporativnog identiteta i kataloga proizvoda

Dizajn prezentacijskih B2B i B2C materijala proizvođača građevinske stolarije

Kvaliteta, pouzdanost i estetska dosljednost koje karakteriziraju proizvode Festa-Systema prepoznate su i izvan granica Hrvatske. Zahvaljujući visokoj razini izvedbe i sposobnosti prilagodbe zahtjevnim standardima moderne arhitekture, tvrtka danas uspješno surađuje s partnerima u Austriji, Njemačkoj, Švicarskoj, Italiji i Sloveniji. Ova prisutnost na međunarodnim tržištima potvrđuje njihovu konkurentnost i pozicionira brend kao pouzdanog europskog proizvođača.

Festa-System je specijaliziran za razvoj i proizvodnju visokokvalitetnih sustava za prozore, vrata, staklene stijene i fasade, s jasnim naglaskom na energetsku učinkovitost, sigurnost i suvremeni dizajn. Kroz spoj inženjerske preciznosti i estetske jasnoće, njihova rješenja u potpunosti odgovaraju izazovima modernog graditeljstva.

Asortiman uključuje aluminijsku i PVC stolariju – od ulaznih i garažnih vrata, prozora i kliznih sustava, do fasadnih konstrukcija, sigurnosnih rješenja i sustava zaštite od sunca. Fleksibilnost i modularnost sustava omogućuju visoku razinu prilagodbe prostoru i potrebama korisnika.

Vizualna i komunikacijska dosljednost brenda jednaka je kvaliteti njihovih proizvoda – tehnički jasna, čista i profesionalna. Festa-System ne gradi samo objekte – gradi povjerenje, pouzdanost i standarde koji traju.

Logotip i slogan. Prvi korak je bio izdizajnirati jak, upečatljiv i elegantan logotip.
Osnovna sredstva komuniciranja.
Oglas u novinama.
Ovisno kome je namijenjen katalog, izrađen je dizajn. Kako su nam u B2C segmentu najveći kupci žene, težili smo tome da katalog izgleda što manje tehnički. Zato su B2B katalozi puni tablica i tehničkih karakteristika.