Gooool portal s nogometnim igricama

Lansiranje novog sladoleda na temu svjetskog nogometnog prvenstva uz portal s nogometnim nagradnim igricama

Frikom je jedan od vodećih proizvođača sladoleda i smrznute hrane u regiji, s više od 40 godina iskustva. Osnovan 1976., brend je izgradio prepoznatljiv identitet temeljen na kvaliteti, inovacijama i pouzdanosti. Od 2021. godine posluje kao dio grupacije Nomad Foods, što dodatno osnažuje njihovu prisutnost na europskom tržištu, uz očuvanje lokalnog znanja i pristupa.

Ponuda uključuje raznovrsne proizvode – od klasičnih i porodičnih sladoleda do smrznutog povrća, ribe, tijesta i gotovih jela. Frikom se kontinuirano prilagođava prehrambenim navikama potrošača te razvija nove proizvode za suvremeni stil života. Zahvaljujući snažnoj distribuciji, prisutni su u gotovo svim trgovačkim lancima u Srbiji i regiji.

Tijekom Svjetskog prvenstva u Južnoafričkoj Republici, Frikom je lansirao sladoled GOOOL i pratio ga digitalnom kampanjom. Kroz portal za nogometne igrice, korisnici su uz kod sa sladoleda igrali na 10 virtualnih stadiona, skupljali bodove, navijače i trgovali igračima. Ova kampanja uspješno je spojila sport, zabavu i proizvod u angažiranu promociju.