Kampanja ponuda koja ruši sve
Povodom nogometnog prvenstva EURO kreirali smo kampanju za telekoma HT ERONET
HT ERONET je prepoznat kao jedan od najsnažnijih telekom brendova u Bosni i Hercegovini, zahvaljujući balansu koji uspješno održava između tehnološke naprednosti i toplog, ljudskog pristupa. Njihov poslovni model temelji se na stalnom unapređenju usluga, ali i na stvaranju bliskog odnosa s korisnicima – ne kao brojkama, već kao stvarnim ljudima s konkretnim potrebama.
Kao pružatelj mobilne i fiksne telefonije, internetskih i multimedijalnih rješenja, HT ERONET sustavno ulaže u infrastrukturu, razvoj novih tarifa i digitalne alate koji olakšavaju svakodnevnu komunikaciju. No, ono što ih čini posebnima jest njihov ton – jednostavan, topao i uvijek razumljiv, bez obzira na složenost tehnologije koju nude.
Njihov vizualni identitet, komunikacija i korisnička podrška oblikovani su tako da korisnik osjeti povjerenje i sigurnost. U vremenu kada se sve digitalizira, HT ERONET uspijeva zadržati ljudski kontakt – što ih čini više od pružatelja usluge. Oni su partner u svakodnevici, brend kojem se korisnici vraćaju jer znaju da ih razumije.