Nagradna igrica za mobilne telefone
Kampanja za telekom bazirana na igrici "Pazi ajkula" i kampanji putem društvenih mreža.
Što ima bolje kad je mobilna aplikacija zabavna i još te nagrađuje. Igrači su igrali igru "vješala" samo što umjesto da vise - pojela bi ih ajkula.
Da se rizik isplati dokazuje tisuće igrača koji su sudjelovali u ovoj promociji.
Podijeljeno je 210 dnevnih nagrada za top igrače svaki dan, Samsung i Alcatel smart phone za prva dva lovca na ajkule.
Naš zadatak, kao kreativne agencije, bio je osmisliti koncept, razviti dizajn, mobilnu igru i pozadinski server za izvođenje same igre, sigurnost, top liste, baze korisnika, promociju na društvenim mrežama i izrada bannera i postova.
Dizajn postova za online kampanju
Dizajn igre prati dizajn branda
Boje, fontovi, vizuali - sve je u skladu s brendom mobilnog operatera haloo.