Nagradna igrica za mobilne telefone

Kampanja za telekom bazirana na igrici "Pazi ajkula" i kampanji putem društvenih mreža.

haloo  /  Telekom
www.haloo.ba

Što ima bolje kad je mobilna aplikacija zabavna i još te nagrađuje. Igrači su igrali igru "vješala" samo što umjesto da vise - pojela bi ih ajkula.

Da se rizik isplati dokazuje tisuće igrača koji su sudjelovali u ovoj promociji.

Podijeljeno je 210 dnevnih nagrada za top igrače svaki dan, Samsung i Alcatel smart phone za prva dva lovca na ajkule.

Naš zadatak, kao kreativne agencije, bio je osmisliti koncept, razviti dizajn, mobilnu igru i pozadinski server za izvođenje same igre, sigurnost, top liste, baze korisnika, promociju na društvenim mrežama i izrada bannera i postova.

Dizajn postova za online kampanju

Dizajn igre prati dizajn branda

Boje, fontovi, vizuali - sve je u skladu s brendom mobilnog operatera haloo.

Uz aplikaciju je kreiran i mini web kao centralno mjesto online kampanje.