Redizajn brenda i ambalaže proizvoda

Gloria kava – Šalica ljubavi s prepoznatljivim okusom i dizajnom

Gloria kava je hrvatski brend koji već godinama zauzima posebno mjesto među domaćim ljubiteljima kave. Poznata po svojoj blagoj aromi i uravnoteženom okusu, Gloria se etablirala kao sinonim za kvalitetnu mljevenu kavu i savršeni jutarnji ritual. No, osim sadržaja, ovaj brend pažljivo njeguje i svoj vizualni identitet – od dizajna ambalaže do cjelokupnog osjećaja koji proizvodi ostavljaju na policama trgovina.

 

U ponudi se nalaze različita pakiranja mljevene kave – od 175g do 450g – čime se brend prilagođava navikama svakog potrošača. Tu je i linija instant cappuccina u nekoliko omiljenih okusa, poput čokolade, vanilije i irish varijante, koji nude brzu, ali punu šalicu užitka. Bez obzira birate li klasičnu kavu ili napitak s mliječnom pjenom, Gloria pruža jednako iskustvo pažljivo odabranih mješavina i visoke kvalitete.

Poseban naglasak stavljen je na dizajn ambalaže kave – tople boje, profinjeni tonovi i jasan vizualni kod koji komunicira toplinu doma, svakodnevni ritual i osjećaj poznatosti. Ambalaža nije samo estetski dopadljiva, već i funkcionalna, čuvajući svježinu i miris proizvoda do posljednje šalice.

Company profile tvrtke. Pokazati snagu, postignuća, ali i kreativnost. Pozvati korisnika na kušnju kave.
Dizajn pakiranja za Gloria ice coffe.
Dizajn pakiranja za Gloria capuccino.