Canicula od ribarskog broda do brenda

Kreiranje brenda, strategija, korporativni dizajn, razvoj proizvoda i ambalaže

Tvrtka Canicula nastala je na tradiciji i naslijeđu sicilijanske obitelj Serio koja se više od sto godina bavi soljenjem i preradom ribe i morskih plodova. Obiteljski posao koji je započeo u mjestu Cefalù nedaleko Palerma na Siciliji razgranat je diljem Italije. Tvrtka Pesce Azzuro lider u proizvodnji konzervirane ribe u Italiji, zapošljava tisuću radnika, a svoje proizvode izvozi u države Europske unije i diljem svijeta.

"Naše proizvode radimo na tradicionalan mediteranski način, spajajući naslijeđe Sicilije i Dalmacije, želeći svojim kupcima pružili najbolje što Jadransko more može dati. Prirodu volimo i poštujemo, brinemo o ravnoteži ekosustava i surađujemo isključivo s tvrtkama koje dijele naša uvjerenja." - naš posao je bio taj osjećaj prenijeti kupcu kroz svaki oblik komunikacije.

Dizajn cjelokupnog asortimana proizvoda

Kreirali smo nekoliko linija proizvoda za B2C i HoReCa kanal. Unutar svake linije bilo je potrebno posložiti nekoliko desetaka različitih proizvoda i veličina pakiranja.

Dizajn primium linije proizvoda

Premium proizvod traži premium prezentaciju.

Look&Feel

Potrudili smo se da svi vizuali podrže priču brenda. Pokazali smo tradiciju koja seže s početka prošlog stoljeća, upakiranu u moderan, prepoznatljiv brend. Prilikom osmišljavanja novog branda osmislili smo logotip, sredstva osnovne komunikacije, dizajn proizvoda za različite grupe proizvoda i za različita pakiranja. Nakon osmišljavanja proizvoda, krenuli smo u izradu marketing strategije i kampanje prilikom uvođenja proizvoda na tržište.

Prenesimo to na digital

Web stranica, društvene mreže i online kampanje...