Dizajn asortimana proizvoda

Cjelokupni redizjan proizvoda tvrtke Bonito

Kvalitetno, ukusno, domaće, svjetski.

Kvaliteta i ukusan obiteljski obrok je u fokusu Bonito komunikacije. Svi proizvodi su rezultat ljubavi prema kvaliteti i domaćoj proizvodnji od sirovina provjerene kvalitete po svjetskim standardima. To su ključne poruke koje smo prenijeli kupcima.

Za početak smo definirati grupe proizvoda, imena brandova. Zatim smo razradili postojeći logo Bonito, točnije njegovo korištenje i primjenu na proizvodu i ostalim materijalima, te redefinirati boje i korištenje boja na istom. Nakon toga je slijedio dizajn grupa. Jedna od najuksnijih grupa proizvoda je bila šlag pjena čijim smo dizajnom željeli potaknuti nepce.
Ketchup je sastavni dio svakog obroka. U dućanu, na polici može se naći barem od 50 različitih proizvođača. Istaknuti se među njima je zanimljiv posao.
Krem juha je proizvod koja kupca potiče na topli obrok. Osim dizajna pakiranja potrebno je bilo nacrtati i samu atmosferu konzumacije proizvoda. Šlag krema je proizvod na koji kupac ne ostaje ravnodušan, osobito uz ovakvu prezentaciju.
Proizvodi namjenjeni za izradu kolača, raznih deserata, kruhova i sl.
Osnovna sredstva za B2B komunikaciju: vizitka, memorandum, kuverta, katalog.