Identitet grada Samobora

Zajednički vizuali i identitet grada, turističke zajednice i svih ostalih institucija u gradu

www.samobor.hr

Samobor je grad bogate kulturne i povijesne baštine, razvijene lokalne zajednice i prepoznatljive kvalitete života. Kao grad koji drži korak s digitalnim vremenom, Samobor je učinio važan iskorak prema jednostavnijoj i učinkovitijoj komunikaciji s građanima.

Do nedavno, informacije o gradskim institucijama – poput knjižnice, sportskog saveza, komunalnog poduzeća i drugih – bile su razdvojene po zasebnim stranicama i kanalima. Iako su ti subjekti administrativno i dalje odvojeni, za građanina sve to predstavlja jedno: njegov grad.

Upravo zato nastala je objedinjena web stranica Grada Samobora – jedno mjesto na kojem se sve važne informacije, najave, dokumenti i usluge nalaze na dohvat ruke. Svaka ustanova zadržava svoj identitet i funkcionalnost, ali sada djeluju unutar jedinstvene digitalne cjeline.

Rezultat je pregledna, informacijski bogata i suvremeno dizajnirana stranica koja prati logiku korisnika, a ne sustava. Novi digitalni pristup Grada Samobora osmišljen je kako bi građanima, partnerima i posjetiteljima omogućio jasnoću, pristupačnost i osjećaj povezanosti – upravo onako kako to grad zaslužuje.

Look&feel

Nekoliko detalja koji prezentiraju grad. Doživljaj romantike, prirode, šetnje, slobode. Uz sve to nešto ćete fino pojesti i ponijeti svojim najmilijima. Kako izbrendirati jedan grad, kako ga uniformirati, da pokažemo da su sve institucije, delicije, brežuljci i sami ljudi = SAMOBOR ? Cilj je bio sve kvalitete i institucije grada spojiti zajedno pod jedan brand. Unificirati sve materijale, kako bi jasno definirali da sve to čini Samobor. Izdefinirati smo izgled i dojam svoga grada. S time smo postigli dosljednost i pokazali jasnu viziju izgleda grada i osjećaja koje želimo pobuditi. Pokazali smo kako želimo da Samobor izgleda.

Vizualni identitet grada i knjiga standarda

Za početak kreiran je logotip grada s kojim smo se poigrali na sve moguće načine, jer je naš grad pun događanja, institucija, delicija koje smo željeli staviti pod jedan brand, a da se opet vide razlike.

Vanjsko oglašavanje

Jedna slika tisuću riječi. Samoborski kraluš integriran u logotip.

Boje, boje, boje

Osnovni logotip je crvene boje, a logotipovi za različite institucije poput knjižnice, komunalnog poduzeća, muzeja su u drugim bojama.

Svaka institucija ima svoju boju.