Interaktivni zid za Nike prodavaonicu u Londonu

Kako potaknut aktivnost? S interaktivnošću!

Osam metara zida za kontrolu pokreta za Nike Town - London. Neposredno na ulazu u trgovinu ključna značajka bila je velika instalacija video zida, gdje su sadržaj pokrenuli prolaznici koji su hodali uz izlog. Izradili smo aplikaciju za pokrete za video zid koji je bio dugačak gotovo osam metara i visok tri metra. Sama veličina zida bila je dovoljno impresivna, ali kad smo dodali detektore pokreta, efekt je bio više nego impresivan. 

 

Kako bi se pratila Nikeova tema narukvice i instalacije u New Yorku, osmišljen je sadržaj koji proizvodi zelene, crvene i jantarske pruge koje će pratiti prolaznike dok hodaju uz izlog. Prolaznici su šetali, trčali, sprintali, pa čak i igrali nogomet ispred izloga za malo zabave. Da bi u potpunosti poboljšao Nikeovu poruku marke svakih nekoliko minuta pokrenut je video za promociju svih Nikeovih sportskih zvijezda i proizvoda.

Na fotografijama se vidi prikaz potrošnje energije utrošene u kretanje. Što? Da dobro ste pročitali. Senzori koje smo postavili po stropu mjerili su brzinu kretanja kupaca po prodavaonici, a na interaktivnom video zidu prikazivali su crte u bojama uvisno o brzini, koje su pratile kupca dok je prolazio kroz prodavonicu. Totalno cool.
Pogled na osam metarski interaktivni video zid s ulice u noćnim satima dok je prodavonica zatvorena.
U neinteraktivnoj fazi video zid je prikazivao reklamne video filmove. Kad je senzor ulovio prolaznika pokrenula se aplikacija za mjerenje brzine.